Thursday 13 October 2011

besday nenek...

x silap aku, ini first time family belah mak buat besday untuk nenek...mesti best...walaupun x la buat segrand mane..tp mesti leh tepahat dlm hati la...apak ngan pak cik dah atur segalanya...besday nenek kitorang buat kat restoran pak cik...besday nenek ni kitorang buat awal sehari....besday nenek yg sebenarnya 9.10.????...tahunnya aku x berapa pasti...
mesti nenek terharu bile anak,cucu dan cicit ade skali ngan dia mase besday dia...nampak muka gembira nenek...
hadiah....aku x bg ape2 pun...x tau nak bg ape.....sorang je yg bg hadiah...syafiqah...anak apak..dia bg adiah brooch untuk nenek..cantik sgt...
aku bawak kek lapis bumi ngan triffles je kat sane...heheh...malu la..xbrape pandai sgt nak bt triffles tu...tp kire jadik la jugak..nanti leh tgk gambar yg aku attach eh..sesape nak cube gak buat pun bleh..nanti aku bg skali resepinyer...
semoga nenek panjang umur, murah rezeki, diberi kesihatan yg sgt baik dan di beri rezeki yg melimpah ruah...insyallah....
jom tgk gambar2 yg aku amik mase besday nenek ni...tp x brpape byk la...sbbnya makanan yg sedap2 tu membatalkan hasrat aku nak ambik gambar byk2..hehehe...sbenarnya xleh tahan tgk makanan tu...































No comments:

Post a Comment