Tuesday 13 December 2011

penat jari jemari

cerita untuk arini berkaitan ngan tajuk diatas...arini sehari suntuk duduk buat bahan bantu mengajar...cuti sekolah tinggal 3minggu jer lg...aiiyaakkk cepat nye mase berlalu...keje ape pun blum buat lg...aiseh...bile la bleh nak setel ni....( berbalikpada cerita eh )...pagi td akuda siapkan bahan abm aku....mengnal nombor 11 hingga 20...idea tupun dtg mase cuti aritu...bosan melepek je kat umah,so idea tu yg dpt aku buat...so pg ni satu bab da setel...lg ape nak buat yer...aku pun menggoogle la bahn yg ade...sambil2 mengoogle dpt 1 lg idea...buat pekerjaan pulak...so carik la gambar...jumpe dah.....yesss...1 lg idea munculll....ape lg...edit mengedit...taip menaip...siap.......print...dan mula la agenda mewarna......aku dok kaler guna pensel warna je...bukan telampu rajin eh...syg kat ink printer skolah ni...sok2 nak guna xde ink pulak..jd start dr pukul 12 td smpi la ni aku dok mengaler lagi ( tipu la tu ) klu skrg tengah kaler cemane lak aku nak taip ye dak...maksudnyer  maybe dlm 10min yg lepas aku stop mengaler...pedih tgk kaler yg ade kat sekolah ni....mane xnye..12warna jer ade...jd aku pun amik keputusan menyetop kerja untuk arini...sokaku akn bawak kaler aku yg 36 batang tu dtg sekolah...gerenti semangat mengaler akan membuak2...korang jgn igt aku yg da umo 28 tahun ni xde kaler okey...hahah aku beli tu pun sbb kes2 mcm ni la....
uishh..da nak blk dah ni...ok la chowww...
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment