Saturday 24 March 2012

21 march 2012 - operation kedua & result SPM

arini asri akan jalani operation yg kedua..dia akan buat operation bahagian peha yg patah tu..aku kol mak, mak bg tau kul9.30am asri da masuk OT..

ya Allah kau selamatkan lah segala urusan ini..permudahkan segala urusan..dan selamatkan lah adikku..

arini aku keluar keje half day....aku nak ke sepital tgk asri..aaku smpi kul 1.15pm dia masih blom keluar dr bilik OT...jadi aku,amsyar, dhila, dhiha ngan along melepak kat luar bilik bedah tu...dalm 1.40pm nurse tolak dia keluar dan terus bw g buat x-ray...mak dah pegi ikut ke bilik x-ray...dan disebab kan belum waktu melawat..kitorang dok melepak la kat luartu..dengan hati yg lega...sbb semuanya da berjalan dgn lancar...aku duduk kat kerusi tepi sepital tu..sekejap tu mak asri pun masuk wad..aku intai dari celah pintu tu..tgk dia tgh bersembang dgn mak...fuhhhh...lega....

:: L.A.G.I.S.A.T.U.B.A.B ::
arini jugak result SPMdhila keluar..alhamdulillah dia dpt result yg baik...gile seyh subjek B.I A plus....huhuhu..ape2 pun aku doakan ko dpt sambung belajar dan capai cita2 ko..konak jadi cikgu eh????semoga ko berjaya ye...

No comments:

Post a Comment