Saturday 24 March 2012

kebosanan melanda

lame x mengepost sumthin kat blog ni..bizi la kate kan.actually aku mmg sedikit bizi sejak adik lelaki aku kemalangan aritu...boleh dikatakan teruk jugak..kesian dia...skarg ni dia still kat hospital lg...
( AKU AKAN CITER KAT ENRTYLAIN EH )

                                           :: F.U.L.L.S.T.O.P ::

mlm ni aku rase kosong sangat..mungkin disebabkan kegagalan aku pg sepital melawat adik aku..since dia kat sepital dah dua kali aku x menjenguk dia...(rase serba salah sgt ) mungkin sbb ni jugak bt aku rase cam x lengkap jer...actually badan aku rase penat gile...rase x dpt rehat yg cukupjer..arini pulak kene pg sekoolah sbb ade acara merentas desa..bile da blk rase penat sgt2..bile da tdo..terus ilang ingatan..bile bangun tengok jam da pukul 5.30..waktu melawat pun da nak abes....jd aku pujuk diri sendiri kate esok aku pegi sepital..

lepas maghrib td mak tepon, dia tanyekan adik...adik da blk umah...then dia tanye nape aku x gi sepital..aku lah bohong sunat kat dia..aku kate en hasben blk lambat...sebenarnya aku yg terlewat bangun..hadoiii kesian mak..arini xde sape dtgmelawat..dia nak blk rehat kat ruma pun x dpt...seak dia kol td ati aku ni rase bersalah jer...hadoiyaiiii...

dok kebosanan dan rase bersalah ni ..aku pun bukak la blog ni..tetiba tangan ni gatal nak mengedit lak...ni la hasil nya..ental elok ke tidak...layan kan aje la,,sengal betul mlm ni..naseb da kawen klu x...mlm ni jugak aku gi sepital intai adik aku tu kat celah2 pagar uh..tetiba rasa rindu kat dia...bhahahahahah...gile he hape....ehhh tp x salah kan rindu kat keluarga sendiri....heeeee...mungkin adehikmat disebalik semua kejadian..

No comments:

Post a Comment