Tuesday 24 May 2011

book mark.....oh...book mark...

 bermulanya tugas membuat book mark sempena ari guru untuk tahun 2011 ini...tahun ni nak bt book mark biasa2jer...cume ditambah ckit decoration guna technic quilly...ni pun dpt idea dr kakak aku...dia da bt bisnes quilly skrag...
bebalik dr cite bt book mark ni..aku start bt dr ari isnin aritu...penat woo...cari idea...taip2..print2..gunting2...lekat2...gam2..sampi la ke tahap letak ribbon...seb baik gak along & ezz tolong...klu x...x siap lg aku rase...mane x nyer nak ari jumaat ni...untuk setiap cikgu

sesi pagi dan pertang...130 sumenye...x ke tecabut jari-jemari...dan disebabkan ti gak x sempat nak mengupadate blog...ape2 apun aku hepi membuatnya... walaupun penat...dan x dpt ape2...tp ikhlas membuat tu jela yg aku berikan..hahahah...bajet baik betul...pagi td kak intan ade la dtg tgk kitorang buat  mende nih....seb baik kate cantik...kalo x aku humban jer mende nih..penat kitorang buat kate x cantik...separuh dah siap letak ribbon..yg sepruh lg belom...sebabnye x letak ialah...ribbon yg dibeli x mencukupi...akulah yg sengal itu..ade ke beli segulung jerk..mane la nak cukup....hadooiii...bleh tahan gak aku nih...
 jap gi nak kuar g semeyih jap..pg beli tambahan ribbon...ehhhhhhehhhh...ok lah..kakak aku nak guna laptop aku jap..nak memerint katanyer...ok la yer...bubbye......

p/s : ni la hasilnya...sebahagian book mark yg dah siap...hehehe...simple but nice...quilly ni kakak aku ngan ezz yg bayak bt....aku....potong2 kertas jer...hahahahh

No comments:

Post a Comment