Thursday 19 May 2011

uhuk...uhuk..uhuk...nyang teh....ooo..nyang teh....

uhh...lame x memblogging...uhuk..uhuk..uhuk...adohaii...batuk..selesema...demam...pening kepala..sakit2 badan...uhhh..complete sakitnya...alhamdulillah...Dia nak menguji hambanya...
dari hari jumaat lepas badan rase x sedap...melarat2 smpi ke hari Isnin...hadoiiii...lemahnyer badanku ini...ari selasa ( wesak day )..ingat badan da ok..tp still x ok lg...amsyar pulak yg x sihat...sakit perut..muntah2...kanape la agaknya dia...dah di bagi ubat pon masih xok2 lg...kesian dia...hari rabu aku sambung cuti ( MC doktor ) lg sbb aku ngan amsyar still xok..amsyar semakin x ok...dia terbaring jerk..kesian dia...makan xnak..susu xnak..minum air kosong jer...muntah teruk..mkn ckit dah muntah...sangat la x sehat dia...
semalam aku xkeje gak...melihatkan amsyar yg da x bermaya sgt la kesian..akhirnya petang tu bawa p klinik..doktor kata angin...balik jer dr klinik aku nak bg mkn ubat kat amnyar...alih2 tgk dia dah terlelap....hati semakin sayu tgk dia.....ni x bleh jadi ni...kene bw amsyar jumpa nyang teh jugak ni...lepas maghrib aku pg umah nyang teh..nak minta fuufakk kate nye amsyar..( ubat ketegur )...br 2-3 kali nyang teh buat..dia da ade selera nak mkn...mak suapkan makan beehoon..licin dia mkn..br aku leh tarik nafas lega...sbb keadaan dah jadi normal...dah boleh bangun dan berlari2 cam sebelum nih...baru dengar sore dia....rupe2nye dia nak kene fuufakk nyang teh jegak rupa nya dia...
arini (jumaat) aku da start keje..amsyar aku anta kat umah pengasuh...harap2 dia semakin sembuh...kesian kat kitorang....emmmm.....

No comments:

Post a Comment