Tuesday 10 May 2011

kisah semalam...

panas ati ku memikirkan ragam2 bdk khas ni...smpi tahap nak bg penampor usop wilcha jer....penat ditegah x dgr ckp...yg membawa masalah ni pun bkn la bdk2 yg mmg hard problem..sume nyer yg mild jer pon masalah nyer....sakit hati ble xnak dgr org ckp...xnak ikut ape yg dipesan...lebih2 lg menjawap...huuuuuhh...panas..panas...

aku mmg suke ngan kerjaya aku...dan skrg dah rasa cinta pada kerja aku..biarlah hanya sbg pembantu pengurusan murid...klu org lain pandang hanya sebelah mate jer kat kerjaya aku ni..tp aku bangga jd PPM...aku suke ank2 khas ni...tp disebabkan ade 2-3 org pelajar yg xdgr dan xreti bahasa aku jd geram dgn meraka...huuhhh...ade sorang bdk nih...mmg menduga kesabaran aku betul...aku betul2 xtahan ngan perangai dia...disebabkan dia sorang abes bebudak sume kene bahan sekali ngan aku...kesian dorang....maap la yer kat kamu sume..disebabkan hafizal sorang...kamu sume kene bahan..

harap aku dpt menahan kesabaran aku melayan kerenah mereka semua ni...semoga aku peroleh kekuatan utk mengharungi kerjaya aku ni sbg PPM...

amin...

No comments:

Post a Comment