Saturday 4 June 2011

gembira + sedih = malu di ari anibeseri

arini dah genap 5 tahun anibeseri perkahwinan aku...xsangka sekejap jer da 5 tahun...kitorang x celebrate pun..aku just bg kad ucapan jer...

dan 

nak  dijadikan cerita...semalam aku tido umah mak aku...sbb en somi g memancing nngan kawannyer...jd aku pun amik keputusan tdo mah emak aku...kire sok paginye dia akan jemput...


esoknyer....


kol doblas baru en somi dtg jemput...diaajakp beli makanan kat restoran mamak aiyzza's kat kajang...ape lg aku pg la teman kan....


dan nak dijadikan cerita...


lepas beli makanan kat kedai mamak tu..en somi ajak p dunkin' donuts...dalam perjalan nak blk ke kereta...sampai kat divider jalantu....dengan tiba-tiba.......aku jatuh....aduihs...sakitnyer kaki ku....nasib tangan amsyar aku lepaskan klu x..mesti ank aku jatuh sekali......malu nyer aku......da la remai org...mesti ade yg perasan...ade makcik yg kebetulan lalu kat sebelah aku tu...terdengar aku dia ckp..eeehhhhh...eehhhhh...makcik2...ape kate makcik tolong aku mase tu...mesti aku x jatuh...malu sungguh aku....


tu la dia gembira + sedih = malu di ari anibeseri...


tragis sungguh perkara itu...lepas ni xmo lg jatuh2...tlg la jln dengan baik dan berhati2 yer pn syafa....( ingatkan diri sendiri namenyer tu )


choooww...

2 comments:

  1. ha tu laaaa..... makan dankindonat tak ajak... a haaaa.... kan da jd ' hari ini dalam sejarah'.. ehehehehe..

    ReplyDelete
  2. tu la...tu la dia adiah aku di ari enibeseri...adiah enibeseri yg ke 5 tahun...hhahahhaahahahacumm...

    ReplyDelete