Sunday 12 June 2011

semester baru menjengah kembali

hi!!!
untuk diri sendiri dan pembaca yg membaca atau terbaca wall aku nih ^-^v...
harini dah mula semester baru...xtau la budak2 nyer still same cam dulu atau dah ade perubahan sikit....
kepada budak2 yg suke xnak dgr ckp aku....mulai sem ini akan tidak aku layan kamu2 sume ni...bt la suke ati ko...maleh la aku nak membazir air liur kat ko nih...klu terjadi ape2pun x nak aku ambil port..bkn ape,aku da naik 
bosan + menyampah + meluat = lantak la korang

mulai harini aku nak ambil tau dan ambil peduli ttg bdk2 yg nak dgr ckp aku dan dpt terima arahan aku...kpd budak2 yg x noti2...i loike u olls...

nanti akak belanja korang2 yg baik ni eh...


semoga pas ni akan jadi yg lebih baik dari yg sebelum2 nya...
inshaallah...
peace ^-^v

1 comment: