Thursday 2 June 2011

letih & penat dihari khamis

fuhh!!!
sangat letih...hari ni saje yer x g kerja..mengenagkankan 2 org member yg lain pu n bercuti..so malaslah nak pg kerja...kang termenung sengsorang aku kat kelas tu...dan nak dijadikan cerita..
aku bersikap rajin yg teramat sgt...dan membuat keputusan mengemas bilik blakang katumah aku ni...xde penghuni pun kat bilik tu...barang2 jer...& kain2 yg belum berlipat...nampak cam sikit jer yg x terurus...tp hampir 2 jam aku mengemas...tp x tau la apeygdikemaskan tu..ke aku yg lembab mengemas..ape2 pun aku sgt la penat di ari khamis yg indahni...
tgh ari bw amsyar & dhiha gi tesco..beli lauk nak masak...igt nak masak sambal sotong redam...bile pg mencari,xdepulak sotongtu...last nyer beli sotong putih...hmmmm...jadi menu utk ari ni...sambal sotong, sup cendawan ngan tofu lembut...dan ikan goreng...dan yg best nyer...da la penat tp aku bt desertbubur jagung..

hmmm...sedap...
bubbye...

No comments:

Post a Comment