Tuesday 28 June 2011

lamenye x membelog..

actually bz sgt2 sejak dua menjak tiga menjak ni..apekan daya tuntutan kerja nama nya...
semalam ade perkhemahan dalam ppki...kali ni aku malas nak bertracking..( bkn malas..tp penat + x larat sebenarnya )...biarlah tahun lepas nyer pengalaman menjadi ikhtibar...penat giler bai..xlarat betul...rase cam nak berkampung terus je kat atas bukit tuh...huuuu..penat tol..


tahun ni aku ditugaskan di bahagian makanan..ape lagi kerja aku...memanggang ayam...hehehe...bbq katanya...sebenarnya nak kata pandai sgt tu xla...lg2 bila da bt bbq..aku mana tau dah masak ke belum...main agak2 jer...tp seb baik xde yg komplain kate x masak...yeesss!! maknanye berjaya lah aku memanggang ayam...

menu arini ialah :

nasi goreng
.nasi putih
.ayam panggang
.ikan terubuk bakar 
.kuah percik
.kuah asam
.buah tembikai
.buah lai
dan 
.air oren sunquick nak kata manis x...nak katax..ade manisnye..heheh

aktiviti yg dijalankan oleh bebudak ni ialah :

.memasang kemah
.jungle tracking
.meniup belon berkumpulan
.makan-makan
.mandi sungai..

penat gak rasanye w/pun x bertracking..di tambah pulak dgn badan yg x berapa nak sihat...tekak yg sakit...hidung yg berselsema..dan batuk2 yg berpanjangan...( makan ubat batuk pun masih x ilang )..
ape2pun camping semalam menyeronokkan...

ni ade beberape pic yg aku amik mase kat sana..

jom cuti mata




No comments:

Post a Comment