Saturday 21 July 2012

fasa 1 : hari 4 ( hari pertama berpuasa )

arini en ben ade email cara pemakanan utk bulan puasa...bile dah dibaca...rupanye dia buat rotation 360' utk cara pemakanan...utk bulan puasa ni perlubermula dgn fasa 3...wahhhh bleh mkn nasi la..walaupun suku..syokknyer...hmmm tp aku rasa selama 3 arini ni aku boleh tahan perut x mkn nasi...so aku akan teruskan diet x mkn nasi aku ni...tp yg lain2 aku akn ikut cara en ben..tq en ben untuk membantu kami semua yg nak menurunkan berat badan....jasamu ttp ku kenang...heee

sahur : roti putih sekeping + air milo o suam
buka puasa : 1 biji tauhu sumbat + 2 sudu mee sup ayam + air kosong + 1/2 susu agar-agar sirap.
supper : 1/2bun gardenia ( 70sen ) + air kosong

excersice : joging 15min + push up 15kali ( pancit sudehhhhh....aiseyyhh )

xsabar nak tunggu hari2 yang seterusnya...nak berhari raya dengan badanyg kurus....

gempur diet kamikaze di bulan ramadhan....taget turun 10kg.......waaa......harap impian terlaksana...cekal kan hati dan selalu buat senaman....walaupun tahu badan jenis susuh nak turun...nak jugak jadikan <10kg sebagai pembakar semangat...

adios
=)


No comments:

Post a Comment